.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعداد بیماران سرپایی کرونایی ۴ برابر شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ۴ برابر شدن تعداد بیماران سرپایی در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر علیپور گفت: تقریبا تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در مازندران بیش از چهار برابر و تعداد بستری شدگان نیز بیش از ۲ و نیم برابر نسبت به هفته‌های قبل شده است.

او افزود: از حدود ۳ هفته پیش به تدریج وارد موج هفتم بیماری کرونا در مازندران شدیم و در روز‌های اخیر شدت این موج افزایشی شده و روند صعودی پیدا کرده است.

علیپور با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد موارد تست بیماران سرپایی مثبت است، گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان بسیار پایین آمده و با توجه به ایام تابستان و تردد مسافران به این استان شمالی این وضعیت را نگران کننده دانست.

او با بیان اینکه با انجام واکسیناسیون ایمنی مردم استان بالا می‌رود، از هم استانی‌ها خواست کسانی که ۶ ماه از آخرین دز واکسن آن‌ها می‌گذرد هر چه سریعتر به مراکز معین شده در شهرستان‌ها برای واکسیناسیون مراجه کنند.

او افزود: همه نوع واکسن در استان موجود است و افرادی که علائم مشکوکی دارند برای تست دادن هیچ محدودیتی در استان وجود ندارد.

علیپور گفت: کسانی که تست آن‌ها مثبت است حتما در منزل مراقبت‌های لازم را انجام دهند و در اجتماع حضور پیدا نکنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: روز‌های آینده ورود حجاج به کشور را داریم و به احتمال زیاد آن‌ها هم درگیر این بیماری شده باشند و به همین منظور در بدو ورود به استان از آن‌ها تست گرفته می‌شود.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.